سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی

حوزه/ حجت الاسلام محمدی تفکرات انحرافی را محکوم به نابودی خواند و گفت: هیچ راهی به جز راه خداوند، انبیاء و حضرات معصومین موجب سعادت انسان نمی‌شود و تفکر غلط غرب قطعا ظرفیت هدایت بشریت را ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی در نخستین اجلاس تولیت های آستان های مقدس جهان اسلام که امروز در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: حضرات معصومین (علیهم السلام) تعماتی گرانقدر برای جوامع اسلامی هستند که باید به آن ها توجه کرده و قدر آنان را بدانیم.

وی با بیان اینکه سیره زندگی امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) باید به عنوان نقشه راه مسلمانان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: ائمه اطهار علیهم السلام تا آنجا مهربان و بزرگوار هستند که برای سعادت انسان‌ها حتی جان خود را نثار می‌کنند.

حجت الاسلام محمدی تفکرات انحرافی را محکوم به نابودی خواند و تصریح کرد: هیچ راهی به جز راه خداوند، انبیاء و حضرات معصومین موجب سعادت انسان نمی‌شود و تفکر غلط غرب قطعا ظرفیت هدایت بشریت را ندارد.

وی در ادامه با اشاره به اجلاس تولیت‌های آستان‌های مقدس جهان اسلام، ابراز کرد: اعتقاد ما بر این است که آمایش سرزمینی بقاء متبرکه در جهان اسلام اتفاقی نبوده؛ بلکه مشیت الهی است و این نیز یکی از نعمت‌های بزرگ برای بشریت به شمار می رود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در پایان اظهار امیدواری کرد این اجلاس نقشه راهی برای اعتاب مقدسه و سرآغازی برای همکاری‌های بیش از پیش آستان‌های مطهر جهان اسلام باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha